Sittning

Nästa helg ska jag ut och partaja.. Nåja, jag ska på en sittning på kåren som kallas Vårphlödet. Sitter och funderar lite på vad man borde ha på sig? Vet jag är ute i god tid.. Men hittar man inget man gillar i sin garderob lär man ju ha tid att införskaffa något nytt inte sant? Klädkoden är i alla fall kostym, och här är några plagg som jag fastnat för.

Sweet Top SEK 349, Rare Fashion - NELLY.COM
Sweet top från Rare Fashion. Finns att köpa hos Nelly för 349kr.


Beautiful Dress SEK 499, Rare Fashion - NELLY.COM
Beautiful dress från Rare Fashion. Finns att köpa hos Nelly för 499 kr.



Klänning från Brooker. Finns att köpa hos Bubbleroom för 279 kr.




Kommentarer
Postat av: Isabelle

den blå var hur snygg som helst den gillade jag , ska kanske köpa den själv :-)

se gillade jag de första skorna, de röda, synd att jag inte kan gå i höga klackar bara :-(

2009-03-28 @ 08:13:03
URL: http://isabellehedman.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Precis, jag skulle iallafall må bättre av att veta att jag iallafall kan köpa det mesta som jag vill ha, man kan ju i prinsip göra allt man vill om man har mycket pengar, man behöver ju itne gå ut med det för allmänheten och då lärju risken för att bli utnyttjad minska :-D



jag hoppas på den här tentan, den känns "lätt", jag har skrivit två sidor, nästan lite på alla frågor, vilket känns skönt, jag förstår i princip allt som ska skrivas, det enda som stör mig är att jag måste ha GEDIGEN ERFARENHET av ett företag som jag ska skriva om , ???, vad är det för krav, jag har itne varit anställd eller varit medlem i en organsiation så att jag kan berätta hur deras styrning går till.

Tyckte att det var en konstig fråga att ha med på en tenta, känns som de som är 35 och läser programmet har större chans att klara den frågan än mig som kommer iprincip direkt från gymnasiet..

men men , får göra så gott jag kan.



vad ska du göra i helgen?

2009-03-28 @ 09:04:25
URL: http://isabellehedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback