Skor

Idag har solen varit framme i alla fall för en stund. Jag längtar verkligen efter våren och förmodligen är jag inte den enda som gör det. Sol och ett par plusgrader gjorde mig väldigt sugen att plocka fram mina sandaletter, pumps och ballerinaskor.

Som jag nämnde i mitt tidigare i inlägg så ska jag nästa helg på sittning. Här är några skor som jag väldigt gärna skulle vilja pryder mina fötter.



♥ Dessa sandaletter fast i svart. Finns att köpa hos Ellos för 399 kr.





♥ Svarta pumps från Brooker. Finns att köpa hos Nelly för 199 kr.






♥ Skor från Pleaser. Finns att köpa hos Have2Have för 745 kr.








Kommentarer
Postat av: Cecilia

Sv: mycket. Som att jag har många fler vänner här uppe än hemma... Det är väl typ de och lite saker med halkbanan.

2009-03-27 @ 09:53:25
URL: http://ceciliaberglund.blogg.se/
Postat av: Cecilia

sv: haha hon kolla dumt på mig bara :P

2009-03-27 @ 10:05:19
URL: http://ceciliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback