Sommarsäsongen 2009

Det börjar bli dags att försöka komma i form till bikinisäsongen 2009. Vet hur det låter, för några år sen skakade jag bara på huvudet och tyckte att alla som pratade om att komma i form till badsäsongen inte var riktigt kloka. Men nu sitter jag ändå själv här och tänker att jag behöver ut och träna. Visserligen är det inte för att jag ska se snyggare ut i bikini - utan för att jag aldrig varit i så dålig form som jag är nu.




Love Kills Slowly från Ed Hardy


Den här bikinin vill jag ha! Föll som en fura för den första gången jag såg den. Och vill fortfarande få lägga vantarna på ett eget exemplar.



Kommentarer
Postat av: Isabelle

den var riktigt fin bikinin, jag vet hur du känner jag behöver också ut och träna, fast jag är ute och går promenadert med stojjan, simmar och rider så händer det itne mycket. Skulle behöva sätta mig på gymmet och träna, men ursh vad jag tycker att det är tråkigt..:-(



2009-03-17 @ 14:11:42
URL: http://isabellehedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback