Sex and the City

Gjorde ett test idag.. Om vilken karaktär i Sex and the City som jag är mest lik.. Och svaret blev - Carrie Bradshaw.





Vackra och eftertänksamma Carrie Bradshaw
Om du liknar vackra Carrie Bradshaw har du ett rikt inre liv och ägnar mycket tid åt att analysera och tänka över ditt liv.
Du är tolerant och öppen för andra sätt att tänka och leva på och är sällan fördomsfull.
Du tänker också över dina kompisars liv och säger vad du tycker fast inte om det inte för något gott med sig.
Du är kreativ och generös och du inspirerar dina omgivningar och så tror du på kärleken.






Jag önskar att jag hade en lika full och spännande garderob som Carrie Bradshaw! Jag skulle till och med vara överlycklig bara med en lika stor skosamling som hennes!



Kommentarer
Postat av: Tilde

Jag gillar verkligen Carrie, en stor idol för mig! :)

2009-03-31 @ 22:03:14
URL: http://tildees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback