Min dag - fel dag?

Än så länge har hela dagen känts som torsdag. Jag vet! Det är egentligen tisdag, och om det känns som en annan dag så brukar det oftast vara måndag eller fredag folk tycker det känns som.. Men för mig känns det som torsdag. "Imorgon är det fredag så då är det helg". Jag var tvungen att kolla efter i almanackan för att se så att jag inte lyckats sova bort två dagar, men nepp - jag hade inte missat någon dag.

Än så länge känns det som att hela dagen varit kanon! Vet inte om det beror på mina kära arbetskamrater som förgyller dagen på jobbet - tack till er! Eller om det beror på mina älskade vänner som alltid finns där för mig - bamsekramar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mycket. jag har fortfarande inte ändrat de i din desin frlåt, jag har totat´glömt de..

2009-03-31 @ 15:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback