Black Army

Läste just en artikel på aftonbladet om en uppmaning till Morgan Johansson som står på Black Armys hemsida. En uppmaning om att han borde ta sitt liv.

Nu har jag visserligen inte sett matchen, utan har endast läst artikeln som jag länkade till på aftonbladet. Jag är glad att Mats Hedenström, AIK Hockeys ordförande tar avstånd från det hela.

Grunden bakom inlägget ska vara att Morgan Johansson ska ha dömt bort AIK i matchen i söndags då de förlorade mot Södertälje med 3-1.

Att uppmana någon att ta sitt liv är enligt mig aldrig ok. Att det sedan engligt uppgift ska vara grundat på att de inte gillar personens domslut är helt absurt! Jag hoppas att Black Army tar sitt förnuft  till fånga och plockar bort inlägget.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback