Torsdag kväll

Idag kom jag hem från att ha varit hos Cissi. Hade superkul som vanligt! Snack, skratt och onyttigheter verkar vara en given ingrediens var gång vi ses, men jag klagar inte. Har känt mig ovanligt tankspridd hela dagen idag, vilket resulterade i att några av mina IKEA-fynd som glömdes hos henne när vi skulle bege oss till bussen.

Under kvällens gång har tankspriddheten omvandlats till att jag varit väldigt trött. De som känner mig vet att när jag blir väldigt trött, då kan jag skratta i en halvtimme utan problem för någonting som kanske egentligen inte alls är så roligt. Och då skrattar jag till jag får ont i magen och tårarna rinner längs kinden. Ikväll är en sådan kväll. Jag och Cissi sitter och snackar lite på msn och trött som jag är så är jag väldigt lättroad, och folk skulle kunna missta det för att jag är full. Men nej, det enda som jag druckit idag är kranvatten och lite mjölk.

Här sitter vi då, klockan tio en torsdagskväll, och flummar. Pratar om allt och ingenting. Jag tvivlar på att de skulle spela någon roll om vi ens skulle försöka hålla oss till ett ämne för i alla fall fem minuter.. Det här är nog ett sådant inlägg där jag imorgon kommer undra över innebörden. Men skitsamma! Ikväll är jag så glad! Hade en toppen kväll igår kväll! Tack Cissi!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Tack själv :) Jag hade jätteroligt :) Det lär vi göra om :)

2009-02-12 @ 22:12:51
URL: http://ceciliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback