Tänka på annat

För att få något annat att tänka på en stund åkte jag igår in till Ullis för att snacka lite. Det var riktigt skönt! Idag åkte jag och nyss nämnda ner till Malmö för att shoppa lite. Som allting annat så väcker det minnen för mig. Minnen från en tid som nu håller på att passera. Men för att återvända till det jag skulle skriva om så lyckades jag faktiskt hitta lite när jag shoppade idag! Dels så köpte jag en ny väska. Den jag har nu ser det ut som att den snart kommer gå sönder vid ena handtaget. En svart  som jag hittade på Gina Tricot. Riktigt nöjd med köpet! Sen köpte jag även ett nytt linne, ett snyggt grått med Rolling Stones på Vero Moda. Längtar efter att få bära det! Jag måste även erkänna att det var skönt att ha någon att prata med, och att få något annat att tänka på.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

direkt på deras första sida längst upp, typ en rosa ruta, rösta här står det med några omslags bilder på.

sen tar det år och dar för sidan att ladda, och sen räkna ner till rad 13 och så bild nummer 5 :-D

2009-02-20 @ 08:32:07
URL: http://isabellehedman.blogg.se/
Postat av: Ullis

vad skönt att du kan tänka på annat : ) du får alltid komma in i lägenheten när du vill, om du tycker det är jobbigt:)U

2009-02-20 @ 11:04:15
URL: http://yourluckk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback