Plättbacken

Igår var jag och Martin i Plättbacken och harvade med var sin snowboard. Som vanligt så känns det först lite ostadigt när jag ställer mig på min älskade Head. Fick inte riktigt till mina tåskär den här gången, men skam den som ger sig! Förr eller senare kommer jag spika det. Jag lyckades i alla fall rätt bra i liften så är ju framåt på ett ställe.

Blev riktigt imponerad av Martin. Det var hans andra gång på en bräda, men jag var inte på den nivån min andra gång. Nu utmanar jag Daniel, Johan och Cissi till att försöka ställa sig på en snowboard!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja vi får väl se hur det blir med den saken.:P

2009-02-15 @ 16:39:40
Postat av: Cecilia

Haha vi får väl se om jag någonsin kommer ställa mig på en bräda ;)

2009-02-15 @ 18:52:03
URL: http://ceciliaberglund.blogg.se/
Postat av: Johan

Jag kan åka lift. Det är jag bra på :) :P

2009-02-19 @ 16:19:42
Postat av: Cecilia

Jag testade 3-4 gånger i Kläppen att åka och det gick ju riktigt bra. Men jag gillar inte knappliftarna. Det ska vara ankarlift.



Lite sent att kommentera detta inlägget, men kom på det nu att du hade skrivit om det och var bara tvungen att kommentera ;)

2010-06-22 @ 09:30:42
URL: http://ceciliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback