Vårphlödet

Nu när jag blivit frisk och kry igen ska jag lägga upp bilderna som jag lovat.. En av de roligaste kvällarna jag haft på mycket länge - tack allihopa! Alla foton är för övrigt tagna av Martin.



Efter förfest blev bänkade vi oss för att kolla på spex..



Även om de ibland var svårt att hänga med så var det väldigt roligt..



Sedan väntade välkomstdrink exakt kl 18.19 skulle den serverats av någon anledning. Dock var de försenade. Men den var god - lyckades lägga vantarna på hela två välkomstdrinkar..



Sedan var det dags att sätta sig till bords..



Givetvis ska de sjungas, dansas och spexas en del..



En hel del faktiskt.. Men var kul att se!



Efter middagen blev det mer dricka i baren och givetvis en del dansande i baren..



Kvällen avrundades med efterfest hos en som vi kan kalla Bettan.




Kommentarer
Postat av: Anonym

:D

2009-04-13 @ 17:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback