Lång dag..

Dagen idag har alla förutsättningar för att bli en riktigt lång dag. Det blev en lite senare kväll igår än vad jag räknat med, men vem tusan vill sova? Nej, då är det mycket trevligare att kolla på film och umgås.

Dessutom ringde jobbet imorse och ville jag skulle komma in och jobba idag. Fram till 17.30! Klart man säger att det är okay - pengar är ju alltid bra att ha. Men det innebär att mina planer för dagen får skjutas upp till en annan dag. Visserligen inga storslagna planer - åka till Falun för att köpa skor, sola, städa, diska, tvätta och laga. Men ändock. Dessutom hade ja siktet inställt på att göra en snabbvisit på kåren ikväll.

Sola tänker jag visserligen göra efter jobbet. Shoppa i Falun får väl vänta till helgen då jag är ledig. Men vet i tusan om ja kommer orka tvätta, städa, diska och laga mat när jag kommer hem. Tiden kommer springa iväg snabbt nog som det är. Att ta en vända till kåren får va så till någon annan vecka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback