Snowboard

Har precis kommit hem från Stadium där jag och min älskling kikat runt på brädor åt mig.. Är nu en stolt ägare åt en snygg bräda. Längtar efter att få komma ut i backen för att prova brädan och att fortsätta lära mig åka snowboard. Försten ner...?

Head Flair W Lättåkt snowboard för nybörjare till medelgoda tjejer som vill ha mjukt flex och bra kantgrepp. Directional twin shape och bakmonterad stance gör det lättare att få brädan kant till kant och att behålla skäret genom svängen. CAD - träkärna gör brädan följsam och lättåkt i alla typer av terräng medan glasfiberförstärkningar ger bra kantgrepp och stabilitet.




Head Supreme W Freeridebindning för nybörjare till medelgoda åkare. Bottenplatta i glasfiber, hälkopp i aluminium för bra rörlighet och kraftöverföring. Fotbädd i EVA för bättre komfort i åkning och landningar. Lägre damanpassad bakkappa med bra stöd och komfort. Justerbar vinkel framåt/bakåt. Vriststrap med rejäl stoppning för bra rörlighet och komfort. Tåstrap som går att spänna runt tådelen eller ovanpå på traditionellt sätt. Spännen i aluminum.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Åh så roligt! :)

2008-12-10 @ 14:41:06
URL: http://ceciliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback