Konsten att gå en mil i högklackade skor

Jag beundrar verkligen de som klarar av att gå en mil i högklackade skor. Den konsten kan då inte jag.. Efter 50 meter skulle jag förmodligen ramla och bryta benet. Ingenting jag önskar uppleva på my W-day. Tanken att snubbla ner längs altaret känns inte särskilt tilltalande.. Kanske borde leta upp ett par söta ballerina så att jag inte har så långt att falla.. Hake jag kunnat gå i högklackat hade jag kanske valt några av dessa


Vita satinskor från Ebay



Sko med strasshjärta av Lars Wallin för Rizzo



Vit sko med svart detalj från GoJane



Vit sko med strasskedja från GoJane

Kommentarer
Postat av: Daniel

Du får hålla dig borta från högklackat då så du slipper bryta benen.

2008-12-11 @ 13:01:36
URL: http://www.danielhindrikes.se
Postat av: Cecilia

Den sista var ju riktigt snygg. Synd bara att man inte kan gå i sånna. :(

2008-12-11 @ 13:02:12
URL: http://ceciliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback